Sabtu, 18 Februari 2012

Birthday 6/2 ♥

Assalamualaikum :)
Annyeohaesayo ~

 Alhamdulilah , saya masih dipanjangkan umur :) Hari ni best kot ! Biasalah sweet 7teen :p
Tapi birthday kali nieh tak sambut besar-besaran . Kitaorang just hangout + karaoke :'D

Lucky day bagi dorang cuz aku yang support semua --"
Okey , maybe pelik kot cuz aku yang birthday aku yang bayar :D
Tapi disebabkan gaji part time aku keje banyak so aku bazir kan :p

Time birthday aku pulaklah karok tuh mahal -.-
Yang first RM20 satu jam ! Ohmyy !
Yang second murah sikit RM12 :) #2 tempat karok ok !
Mahal dohh . Tapi disebabkan aku ni tengah 'masyuk' , support jelah .
Nyanyi punya nyanyi ada pulak yang rakam .
adoii , sengal kot --"
tapi aku malas nak upload video 'sumbang' tuh cuz panjang sangat !
Insyallah kalau ada masa aku upload okeyy :)

 
Photos ~ ♥

 Me and Zura ~♥

Yed and Me ~ ♥

  Btw , tahun nie tak dapat hadiah banyaklah :(
Dapat satu je :')
Thanks to Yurinah ~ ♥


Selendang yang awak bagi saya dah pakai :D
cantik-2 :)
Btw thanks again ~ ♥


Karaoke Photos ~ 
 Zarin and Yed

 Kak Niza

 Birthday Girl :p

 Yed

 
Yed , Zura and Zarin

Kek Birthday yang kecik ~ ♥


 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan