Rabu, 1 Februari 2012

6 Februari 2012 ♥


 Alhamdulilah . Dah nak masuk 17 tahun . Semoga aku lebih matang and dapat hadapi segala dugaan yang akan mendatang ! Azam tahun nieh aku na STUDY SMART and get A+ for SPM !

 Cuma tahun nieh rasa macam stress gila ! Mungkin nak SPM kot . Hmm ~ Entahlahh . Nak diluahkan pun dah tak terdaya . #ayat tk bolehh bla ~ Aku rasa mungkin terlampau banyak berfikir kot . Biasalah aku nieh pantang ada masalah sikit , walaupun kecil aku mesti fikir macam tuhh masalah besar . #susah jadi orang sensitif nieh

 And sejak akhir-2 nieh aku memang M.U.D.A.H menangis ! Oh My God -.- kenapalah kan ?
kadang-2 kalau aku dok sorang lagi-2 bila dengar lagu sedih mesti aku nangis ! Mesti aku akan ingat kenangan-2 dulu yang mungkin aku tak dapat buat lagi ! Hmm ~

 Bila dikenang rasa cam nak nangis jehh . Lagi pun aku yang bodoh kan sebab terlalu ikut perasaan ! So kali nieh aku tanak benda BODOH yang pernah aku buat time dulu-2 aku ulang balik . Sumpah aku dah tak larat nak menangis lagi !

 Aku harap selepas birthday aku nieh , aku lebih berfikiran terbuka and lebih bersabar !
Yang penting 8A+ dalam genggaman :)



# sorry cita panjang , hope sudi baca . and saya hanya ingin meluahkan isi hati :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan