Ahad, 11 Disember 2011

10 Perkara Paling Saya Tidak Suka :)

Annyeohaesayo ~
Sekarang tak tao na update apa lagi .
So korang baca jelah apa-2 yang aku tulis nieh ek :p

10 PERKARA PALING SAYA TIDAK SUKA DAN BENCI

1. Saya tak suka merokok .
Of course lah kan , mana ada perempuan yang suka merokok . Membazir + bawa penyakit .

2. Saya tak suka makan ubat pil .
Sebabnya tekak saya nieh paling susah nak telan benda-2 pahit dan besar .

3. Saya tak suka kawan makan kawan .
Contohnya dia kutuk-2 or perampas ! lagipun kawan saya semua makan nasi . haha :D

4. Saya tak suka LIPAS .
Oh My God ! paling benci ok . menggelikan dan menakutkan !

5. Saya tak suka lipstik .
Rasa macam benda pelik ada dekat bibir .

6. Saya tak suka marah-2 .
Sebab saya tak suka tengok muka saya bila marah . So jangan bagi marah :p

7. Saya tak suka orang menzalimi haiwan .
Orang yang buad benda tu ada lah orang yang tak ada otak ok !

8. Saya tak suka makan kek and ais krim coklat .
Tak tau kenapa , bila makan mesti pening kepala .

9. Saya tak suka EXAM .
Malas gila nak study and perah otak :D

10. Last and terakhir , saya tak suka SAYUR .
Rasa pahit and akan diketepikan :p



Tiada ulasan:

Catat Ulasan